Hi, I'm new.

Page 1 of 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Hi, I'm new.

Post by oranGEE on Sun Jul 12, 2009 9:40 am

Haha! Yeah, I'm new.
Orange Range rocks.
So does their music.
avatar
oranGEE
Michishirube

Posts : 64
Join date : 2009-07-07
Age : 25
Location : in space

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by IchaIchaMako on Sun Jul 12, 2009 9:44 am

hi hi gee-chan!!! nice to meet you!!! u can call me mako-chan Very Happy and im one of the naoto fan girls and nose bleeders here XD
avatar
IchaIchaMako
ORANGE RANGE

Posts : 2386
Join date : 2009-01-25
Location : Icha Icha Paradise with Naoto-sama

View user profile http://justmako.livejournal.com

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by zelda on Sun Jul 12, 2009 9:49 am

hello oranGEE!!
welcome 2 the forum!
I'm also one of the naoto fan girls. ^_^
Nice 2 meet u.
avatar
zelda
Ika Summer

Posts : 697
Join date : 2008-11-08
Location : in Naoto's closet..

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by IchaIchaMako on Sun Jul 12, 2009 9:55 am

hehehe yah, zelda is my faint and nosebleed partner XD never cant get enouh of naoto-ism lol
avatar
IchaIchaMako
ORANGE RANGE

Posts : 2386
Join date : 2009-01-25
Location : Icha Icha Paradise with Naoto-sama

View user profile http://justmako.livejournal.com

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by oranGEE on Sun Jul 12, 2009 9:56 am

Nice to meet you, Mako-chan and zelda! Thank you for the kind welcomes!! I'm a Hiroki fan XD. Did I mention? i loooooove the legend of zelda Smile!

宜しくお願いします~!
avatar
oranGEE
Michishirube

Posts : 64
Join date : 2009-07-07
Age : 25
Location : in space

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by zelda on Sun Jul 12, 2009 9:57 am

NEVER!!! lol.... XD
avatar
zelda
Ika Summer

Posts : 697
Join date : 2008-11-08
Location : in Naoto's closet..

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by IchaIchaMako on Sun Jul 12, 2009 9:58 am

wow another hiroki fans XD hiroki is really a pimp in this forum lol

zelda has real name, its ronja if i was not wrong ^^" (dun sue me, zelda-chan Razz)
avatar
IchaIchaMako
ORANGE RANGE

Posts : 2386
Join date : 2009-01-25
Location : Icha Icha Paradise with Naoto-sama

View user profile http://justmako.livejournal.com

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by zelda on Sun Jul 12, 2009 10:09 am

another hitrokifan! there's a lot of u. But that's ok, more naoto for me and mako. XD

I loooove the legend of zelda aswell! Can't wait for a new one to get out, but I'll guess we have to wait a long time for that 2 happen.

No, my real name is not ronja..haha, I never use my real name. XD
avatar
zelda
Ika Summer

Posts : 697
Join date : 2008-11-08
Location : in Naoto's closet..

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by oranGEE on Sun Jul 12, 2009 10:11 am

Haha yeah... I don't know if I want to use my real name either. Well, Naoto comes in a close second with his awesome DJing skills. I respect that. He did the intro and outro to musiQ too, didn't he?
avatar
oranGEE
Michishirube

Posts : 64
Join date : 2009-07-07
Age : 25
Location : in space

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by hirokimi on Sun Jul 12, 2009 9:52 pm

WELCOME, Orangee
now u r part of ORFM family. btw im HIROKI fan too >.<

_________________
avatar
hirokimi
O2

Posts : 1785
Join date : 2008-12-08
Location : the city that never sleeps

View user profile http://www.landoforenji.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by JenHokama on Sun Jul 12, 2009 9:55 pm

HAJIMEMASHITE GEE-CHAN!!!
hope u enjoy in this nice forum
jaja yay everyone loves hiroki but he is my husband ok?
hahaha
btw, where r u from?
avatar
JenHokama
Ikenai Taiyō

Posts : 832
Join date : 2009-01-29
Age : 23
Location : México

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by oranGEE on Sun Jul 12, 2009 10:25 pm

Thanks, hirokimi and Jen! Haha alright alright XD. So far it seems like everyone here is SUPER nice. I like this atmosphere (: Um... I'm stateside, around in the New England area. Where exactly, is a secret (;. But I'll just say that I'm near Boston-ish... about 45 min away.
avatar
oranGEE
Michishirube

Posts : 64
Join date : 2009-07-07
Age : 25
Location : in space

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by JenHokama on Sun Jul 12, 2009 10:32 pm

aaa... i´m bad doing calculations... but its ok, i respect ur privacy

yay the atmosphere is really nice here i love thiis forum!
luv my big familia!
avatar
JenHokama
Ikenai Taiyō

Posts : 832
Join date : 2009-01-29
Age : 23
Location : México

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by Yukinohana on Sun Jul 12, 2009 11:37 pm

Hello Gee chan !!
Welcome here. I'm Hiroki's fan too. Nice to meet you and hope we can be good friends. Glad to know a lot of fans of Hiroki ^o^

Btw I love this forum too. All friends here are really welcome and kind. Not like the forum I joined before hahahh ^^
avatar
Yukinohana
Chest

Posts : 224
Join date : 2009-06-19
Location : Indonesia

View user profile http://yukitake.multiply.com  http://pu3-yukinohana.livejournal.

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by Ruruu_myu on Mon Jul 13, 2009 6:38 am

Hello OranGEE!!
welcome to this family ><

i'm Ruruu^^
I am glad you joined on this big OR's family... ^^

enjoy here with us!!
avatar
Ruruu_myu
Ikenai Taiyō

Posts : 988
Join date : 2008-11-17
Age : 25
Location : I N D O N E S I A

View user profile http://ruumyu.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by IchaIchaMako on Mon Jul 13, 2009 8:40 am

oranGEE wrote:Haha yeah... I don't know if I want to use my real name either. Well, Naoto comes in a close second with his awesome DJing skills. I respect that. He did the intro and outro to musiQ too, didn't he?
yah naoto is like music genius, he does alot of different style in music and yes he made the intro n outro in MUSIQ
avatar
IchaIchaMako
ORANGE RANGE

Posts : 2386
Join date : 2009-01-25
Location : Icha Icha Paradise with Naoto-sama

View user profile http://justmako.livejournal.com

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by hirokimi on Mon Jul 13, 2009 1:11 pm

oranGEE wrote:Thanks, hirokimi and Jen! Haha alright alright XD. So far it seems like everyone here is SUPER nice. I like this atmosphere (: Um... I'm stateside, around in the New England area. Where exactly, is a secret (;. But I'll just say that I'm near Boston-ish... about 45 min away.

oh cool. now i found one OR fan from state in this forum. awesome!!!! so, ur from Mass. im from NYC ^^

_________________
avatar
hirokimi
O2

Posts : 1785
Join date : 2008-12-08
Location : the city that never sleeps

View user profile http://www.landoforenji.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by oranGEE on Mon Jul 13, 2009 5:33 pm

hirokimi wrote:
oranGEE wrote:Thanks, hirokimi and Jen! Haha alright alright XD. So far it seems like everyone here is SUPER nice. I like this atmosphere (: Um... I'm stateside, around in the New England area. Where exactly, is a secret (;. But I'll just say that I'm near Boston-ish... about 45 min away.

oh cool. now i found one OR fan from state in this forum. awesome!!!! so, ur from Mass. im from NYC ^^

Haha no, I'm not from Mass. I am close-by though. Not telling though :X... or not yet, at least.
avatar
oranGEE
Michishirube

Posts : 64
Join date : 2009-07-07
Age : 25
Location : in space

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by shinrei on Mon Jul 13, 2009 9:06 pm

hi GEE!! welcome! *sorry late ^^'*

i wonder... why hiroki has so many fans here?? *and i'm one of them*
what make you think he's interesting? to be honest, he's the least handsome member... but for me he has something better than just a handsome face. and it makes him even better than any other japanese artists ^^v

shinrei
Ikenai Taiyō

Posts : 1038
Join date : 2008-02-17
Age : 30
Location : Indonesia, please come here, Orange Range!

View user profile http://shinreifreakz.multiply.com/

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by hirokimi on Mon Jul 13, 2009 9:31 pm

ok... na prob if u dnt wanna tell. no pressure. but atleast i know u r from state. thats kool..

_________________
avatar
hirokimi
O2

Posts : 1785
Join date : 2008-12-08
Location : the city that never sleeps

View user profile http://www.landoforenji.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by oranGEE on Mon Jul 13, 2009 9:42 pm

shinrei wrote:hi GEE!! welcome! *sorry late ^^'*

i wonder... why hiroki has so many fans here?? *and i'm one of them*
what make you think he's interesting? to be honest, he's the least handsome member... but for me he has something better than just a handsome face. and it makes him even better than any other japanese artists ^^v

Haha! Thanks though! Hmm... I dunno. His voice possibly? Well, for me at least. I was browsing through bing.com for OR live concerts and found one that was about 16 min from Dailymotion... I just thought he was wicked cute in that video XD. Haha! But yeah... He is quite... Well, he's unique looking xD. Actually, I was thinking that all of the members were unique looking.


hirokimi wrote:ok... na prob if u dnt wanna tell. no pressure. but atleast i know u r from state. thats kool..

hehe, sorry XD.... But that's got me thinking... Where is mostly everyone here from?
avatar
oranGEE
Michishirube

Posts : 64
Join date : 2009-07-07
Age : 25
Location : in space

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by aoibara on Tue Jul 14, 2009 4:20 am

hi oranGEE welcome to ORFM cheers,

i'm aoibara, but u can call me aoi, i.m new of naoto crazy fans girl and i'm from indonesia, yoroshiku ne Very Happy

btw, sorry, for my late greeting, i'm little bussy with my school and too tired to OL...
avatar
aoibara
Ika Summer

Posts : 704
Join date : 2009-03-25
Age : 23
Location : Indonesia

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by hirokimi on Tue Jul 14, 2009 7:25 pm

@ Orengee
u cn check out OFF TOPIC , YOU section and then ORANGE FAMILY. u will see our pic n where we from. u should join too if u feel like it >.<

_________________
avatar
hirokimi
O2

Posts : 1785
Join date : 2008-12-08
Location : the city that never sleeps

View user profile http://www.landoforenji.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by IchaIchaMako on Wed Jul 15, 2009 6:42 am

just like aoi-chan, im from indonesia too Very Happy and sorry too i cant get ol as often as b4, im getting flu now (hopefully not swine flu XD) and ill be off this weekend for 3 days. so take care everyone!
avatar
IchaIchaMako
ORANGE RANGE

Posts : 2386
Join date : 2009-01-25
Location : Icha Icha Paradise with Naoto-sama

View user profile http://justmako.livejournal.com

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by JenHokama on Wed Jul 15, 2009 9:49 am

thank u mako-chan
take care!!
avatar
JenHokama
Ikenai Taiyō

Posts : 832
Join date : 2009-01-29
Age : 23
Location : México

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi, I'm new.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum