Happy birthday Ryo-sama!!!

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by JenHokama on Wed Sep 30, 2009 2:12 pm

waaaa kyou wa Ryo no tanjoubi desu!!! cheers

Orenji renji no Ryo-san... OTANJOUBI OMEDETOU!!! tanoshimu kudasai! Very Happy:D:D

"Happy birthday 2 u, happy birthday 2 u, happy birthday dear Ryo!, Happy birthday 2 u!!!"tongue I love you
avatar
JenHokama
Ikenai Taiyō

Posts : 832
Join date : 2009-01-29
Age : 23
Location : México

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by Lizzie03 on Wed Sep 30, 2009 2:16 pm

Yeah I'm second...
Eto..

Ryo-san OTANJOUBI OMEDETOU~
Hope you got all the best in your life with your wife and daughter!!

WE WILL ALWAYS BY YOUR SIDE..
AISHITERU~

ORANGE RANGE MANSAE!!
avatar
Lizzie03
Kizuna

Posts : 396
Join date : 2009-08-22
Age : 23
Location : Ipoh,Perak,Malaysia

View user profile http://lifeoflaisze.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by pauriina on Wed Sep 30, 2009 2:28 pm

Otanjoubi Omedetou, Ryo-sama Smile
avatar
pauriina
Kizuna

Posts : 532
Join date : 2009-04-28
Age : 22
Location : Poland ^^

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by miichan on Wed Sep 30, 2009 8:16 pm

RYO-KUN OTANJOUBI OMEDETOOO!!! cheers cheers cheers cheers

wish u all the best...
luck n bless for your live, your family, your career...

HAPPY BIRTHDAY YEI YEI WOW WOW!!! Very Happy
avatar
miichan
Chest

Posts : 278
Join date : 2009-02-06
Age : 28
Location : Indonesia

View user profile http://miyarange.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by RuiDi on Wed Sep 30, 2009 8:34 pm

HAPPY BISDEI RYO-SAN!!!!!!!!!!!!

GANBATTE IN EVERYTHING!!!!!!!!!!

Wish you happiness in all times !!!!!!!!
avatar
RuiDi
Michishirube

Posts : 74
Join date : 2009-08-26
Age : 20
Location : my world.......and USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by Imeru.chan on Thu Oct 01, 2009 1:03 am

Tanjoubi Omedetou Ryo chan Happy Birthday Yeah Yeah Wow WOw! Wish u all the best Ryo chan!! yey
cheers

BANZAI RYO CHAN
avatar
Imeru.chan
Locolotion

Posts : 169
Join date : 2009-09-18
Age : 22
Location : Beautiful world with Orange Range

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by joker509 on Thu Oct 01, 2009 1:54 am

yeah happy b-day ryo Smile he older then me just by 25 day lol but i just got to say October b-days rule clown cheers
avatar
joker509
Michishirube

Posts : 73
Join date : 2009-09-30
Age : 31
Location : seattle,wa

View user profile http://www.facebook.com/jc509

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by orangejuice on Thu Oct 01, 2009 2:39 am

YAHOO~~! Otanjoubi omedetou Ryo-san!!
Let's all hope he has a great bday this year~ Like a Star @ heaven
Wishing you great joy and happiness this year and the next and next~~ ^.^v

_________________
avatar
orangejuice
Chest

Posts : 338
Join date : 2008-01-31
Age : 25
Location : KL,Malaysia

View user profile http://aishappyjoy.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by IchaIchaMako on Thu Oct 01, 2009 4:59 am

ah finally the youngest member is getting older hahaha happy bday papa ryo XD
avatar
IchaIchaMako
ORANGE RANGE

Posts : 2386
Join date : 2009-01-25
Location : Icha Icha Paradise with Naoto-sama

View user profile http://justmako.livejournal.com

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by Fathishino on Thu Oct 01, 2009 8:28 am

happy bday ryo-san!! wish u hv a great n wonderful life ahead... WE LOVE U!!
avatar
Fathishino
Ikenai Taiyō

Posts : 865
Join date : 2008-08-31
Age : 30
Location : Utopia

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by zelda on Thu Oct 01, 2009 9:44 am

happy birthday yeyewowo ryo!! cheers
avatar
zelda
Ika Summer

Posts : 697
Join date : 2008-11-08
Location : in Naoto's closet..

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by sora_miyamori on Thu Oct 01, 2009 3:03 pm

お誕生日おめでとう!


new year for you and new experiences will come!
have a nice and special day with your family and friends!!

Embarassed see you soon ~ <3
avatar
sora_miyamori
ORANGE newbie

Posts : 7
Join date : 2008-05-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by orenji-jusu on Thu Oct 01, 2009 6:10 pm

Ro, Ryo, Ryo, HAPPY BIRTHDAY YEAH YEAH WOW WOW TO YOUUU!~

Ryo, every time I hear your voice, it makes me smile.
Every time I see pictures of you, it makes me smile.
Every time I think of you, it makes me smile.
I hope that on your birthday,
This year will make you smile more and more than the last. <3333 :]
Daisuki!... Embarassed

Ryo-kun, I drew you a present for your special day.
This is how I imagine everyone will treat you on your birthday. xDDDD
I had a lot of fun drawing + inking it just for you. <3
I'll fix it up later, I just wanted it ready for your b-day.



Lucky Yamato, I wish I could massage Ryo's feet, or at least touch them. xDDDDD
avatar
orenji-jusu
Chest

Posts : 340
Join date : 2009-08-04
Age : 23
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by JenHokama on Thu Oct 01, 2009 7:20 pm

WAAAAA ♥ ur drawing OJ-chan!!! I´m sure Ryo will love it too ^^ ooooo Hiroki looks cute as servant hahahha
avatar
JenHokama
Ikenai Taiyō

Posts : 832
Join date : 2009-01-29
Age : 23
Location : México

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by lee403 on Thu Oct 01, 2009 7:33 pm

ni de shengri kuaile ryo san. Very Happy (the picture is adorable)
avatar
lee403
Michishirube

Posts : 73
Join date : 2009-07-19
Age : 24
Location : US

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by IchaIchaMako on Thu Oct 01, 2009 8:34 pm

gyahahahah the drawing is so funny XD ryo papa is the pimp XD
avatar
IchaIchaMako
ORANGE RANGE

Posts : 2386
Join date : 2009-01-25
Location : Icha Icha Paradise with Naoto-sama

View user profile http://justmako.livejournal.com

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by yui_midori on Thu Oct 01, 2009 8:58 pm

wooowww...that pict so cool orenji-chan Very Happy
well,otanjoubi omedeto papa ryo...
sorry im late Neutral
avatar
yui_midori
Chest

Posts : 346
Join date : 2009-04-21
Age : 30
Location : Nao-sama maniac no sekai XDD

View user profile http://nanami1287.multiply.com

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by Imeru.chan on Thu Oct 01, 2009 10:24 pm

orenji-jusu wrote:Ro, Ryo, Ryo, HAPPY BIRTHDAY YEAH YEAH WOW WOW TO YOUUU!~

Ryo, every time I hear your voice, it makes me smile.
Every time I see pictures of you, it makes me smile.
Every time I think of you, it makes me smile.
I hope that on your birthday,
This year will make you smile more and more than the last. <3333 :]
Daisuki!... Embarassed

Ryo-kun, I drew you a present for your special day.
This is how I imagine everyone will treat you on your birthday. xDDDD
I had a lot of fun drawing + inking it just for you. <3
I'll fix it up later, I just wanted it ready for your b-day.



Lucky Yamato, I wish I could massage Ryo's feet, or at least touch them. xDDDDD

KAWAII HAHAAHHAHAHAHAHA
where u get this picture??
avatar
Imeru.chan
Locolotion

Posts : 169
Join date : 2009-09-18
Age : 22
Location : Beautiful world with Orange Range

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by miichan on Fri Oct 02, 2009 12:28 am

orenji-jusu wrote:

Orenji-chan.. thats kawaiii!! love your pic cheers
avatar
miichan
Chest

Posts : 278
Join date : 2009-02-06
Age : 28
Location : Indonesia

View user profile http://miyarange.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by Fathishino on Fri Oct 02, 2009 7:55 am

orenji-jusu wrote:


cute drawing!! YAY!!
avatar
Fathishino
Ikenai Taiyō

Posts : 865
Join date : 2008-08-31
Age : 30
Location : Utopia

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by Lizzie03 on Fri Oct 02, 2009 8:51 am

OMO~
That's drawing really cute..And real especially Naoto~XDD
avatar
Lizzie03
Kizuna

Posts : 396
Join date : 2009-08-22
Age : 23
Location : Ipoh,Perak,Malaysia

View user profile http://lifeoflaisze.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by orenji-jusu on Fri Oct 02, 2009 3:17 pm

Hehe, sankyu everyone!~ <33
I'm glad you all like it so much!~ xDDD
I shall draw more OR in the future.
Does anyone have any requests for me to draw? xDDDDD
avatar
orenji-jusu
Chest

Posts : 340
Join date : 2009-08-04
Age : 23
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by Lizzie03 on Fri Oct 02, 2009 8:09 pm

Orenji-chan-->KATCHANNNN~Draw Katchan..Onegai...I shall print that picture you draw later~XDD
avatar
Lizzie03
Kizuna

Posts : 396
Join date : 2009-08-22
Age : 23
Location : Ipoh,Perak,Malaysia

View user profile http://lifeoflaisze.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by aoibara on Sat Oct 03, 2009 1:35 am

sorry ryo-san i'm late m(_ _)m

but, HAPPY BIRTHDAY FOR U cheers

and that pic is so nice Very Happy
avatar
aoibara
Ika Summer

Posts : 704
Join date : 2009-03-25
Age : 23
Location : Indonesia

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by orenji-jusu on Sat Oct 03, 2009 6:09 am

Oooo, Lizzie, I've never drawn Katchan.
But I've always wanted too!~
I shall try y best!~ I'll make it just for you. :]

Oh, and sankyu aoi-chan. :]
avatar
orenji-jusu
Chest

Posts : 340
Join date : 2009-08-04
Age : 23
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Happy birthday Ryo-sama!!!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum